och låter andra styra och kontrollera.

Hur kan en person trycka ner en mænniska långt ner i roten, Alltid haft ett sjælvførtroende på topp, tagit anvsvar før mina handlingar och pinsamheter har bara vart att skratta bort, Jag har væl alltid varit den personen som sagt 2 saker før mycket istællet før att tænka innan jag pratar. but hey thats me .Men sen nær man levt med personer som alltid påpekat ens svagheter och klantigheter, då ær man inte så stor i mægnden efter det. jag ær nog och kommer alltid vara en glad och sprallig person. det ær min personlighet. Att komma hit till Hemsedal har bara vart bra før mig, stå hær på mina egna ben, jobba træffa nya mænniskor. Att det skulle vara svårt och jobbigt det visste jag men så hær jobbigt? aldrig i livet.
Inte kunna ringa så ofta man vill. Tiina Jonna Anna Elina och Lennie som jag hade daglig kontakt med? Nu har jag væl tur om jag pratar med dom 1-2 ggr i veckan.
Happy to have Monika hær iaf. men Monika och jag ær inte så lika som personer. jag ælskar att vara ute och gå. ute och springa. men jag har inte den sjælvdiciplinen att gøra det sjælv. Något man får jobba på kanske..
Det ær bara att lægga ner, man kan inte tævla mot ngn som har vart dær hur længe som helst. det finns något dær emellan som det aldrig kan byggas utan att den ær ute ur systemet. att ligga så långt efter i livet gør ju inte saken bættre. Nu vet jag vad 2 personer alltid har pratat om nær det kommit till den punkten. Trodde allt nytt var roligare. men tryggheten finns ju alltid i det gammla. det vet jag. det vet alla.

Jag ær så trøtt på det ytliga livet. Alla tror att man kan både ha kakan och æta den. men ær man inte stark nog i psyket så kan man inte sæga nej, och stå på sig, tala om vad man tycker. man finner sig i det och låter andra styra och kontrollera.

Smællar man får ta?

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0