God Jul :)

God Jul =)



 
Kom nyss hem, har vart till Gol med Alexandra och Marielle .. köpte de sista julklapparna.. var trevligt med stressigt. som alltid alla år. så är man alltid ute i sista minuten, but hey!! thats me, Men det har uppståt ett litet litet problem. men det löser vi nog ganska så fint hoppas jag!" Fick en lysande Idée utav Carl nere på Ica, han är så söt, träffade hans underbara föräldrar igår, dom var uppe och fika,. Oooooh Nej, han är bara en litet filur nere på Ica, så tänk inte ens tanken.

Dagen nu och framåt.! Ska strax slänga i lite färg i håret, sen undertiden ska jag börja byta rum med Rickard. ska bara slänga ner mina kläder i alla resväskor. eftersom det inte finns ngn plats att ha dom där nere. För Lennie Printz kommer hit imorgon. whiieee.. Min roliga bror. fan vad kul vi ska ha.!! hihihi. är helt uppe i varv. hoppas han bara inte får tråkigt här. och han ska vara med mig 24 / 7 i en hel vecka. han ska inte iväg på ngr  äventyr utan mig. Vi ska åka snowboard festa och göra massa trevligt.. Monikas bror Johan kommer också.så vi 4 hittar nog på ngt, tar idéerna slut så finns det ju alltid sprit. vilket dom tar med. hehehe..

aja. men efter de så ska jag plocka lite grann. sen skulle jag hjälpa Monika med hennes hår. Vilket jag är Bäst på fråga mina vänner ;-) efter de blir det vill Make Over äntligen får man en chans att klä upp sig i denna hålla . eftersom man inte fick ha mjukisbyxor på julmiddan så måste man väl få ha en klänning =)

baby all a want for christmas its you!!

Sen så klockan 21,00 ikväll är det julbord på Hotell Skarsnuten !


 

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0