Här kommer det, Året 2008

Ikväll blir det mycket alcohol och inga bekymmer, kanske imorgon, men inte ikväll. Är lite arg eftersom jag är så trött helt slut i huvud och kropp.  Blir att fira det nya året med min kära bror Lennie , Monik och Johan. iaf till att börja med" se vilka filurer man träffar på senare.

I Januari: den första var det självklart Ivanhoe. också som förra året mycket firande utev familj, gick mest och drog hemma, jobbade en hel del på Dagiset i skärblacka.

Februari var en död månad, Ronny och jag umgicks väldigt mycket med Jimmy och Anna, inte bara i just Februari ,
Jag blev brunett igen. tröttnade på att vara blond. och har hållt kvar vid det bruna. längre en vad jag brukar. Fick ocks¨å min guitarr Hero nojja under månaden. var verkligen GH-toffel. :) också vilkeet jag lägger märke till så satt jag väldigt mycket vid datorn. skrev himmla mycket i Februari månad.

Mars, Jag blev 20 ;p yeah!! och hade världens bästa födelsedag. alla kom för att fira mig. Ajuust det något jag hade glömt. jag började ju jobba på Swemedia i Linköping. hehe.  som ni alla vet sög ju det jobber ngt otroligt. Så var vi på dop min lilla Leo döpdes på Jannices födelsedag :) Så hade jag också min klättra i träd debut ;)..

April. Det tog slut mellan mig och Ronny efter 5 år. i valde att gå skilda vägar, och det har visats till något mycket bra. för oss båda. No hard feelings...En månda med mycket Lennie och Linus tid :) helt underbart. saknar faktist det. när Linus och jag krascha i Lennies lägenhet när han var på jobbet. hehe. Började umgås lite smått med Totte också. trevlig filur. synd bara att det blev som det blev!

Maj, umgicks väldigt mycket med Sandra Josefine och Linn. mycket trevliga tjejer. saknar dom grymt mycket. och snart nästa år så kommer det stå om Josefine och hennes bebis :)

Juni. Fick kontakt med Christian. och bestämde ganska fort där att jag skulle komma hit till Norge och jobba. bilket jag gjorde. ett beslut som jag gjorde och faktist höll. annars brukar det vara mycket prat och like verkstad. Vissa stunder har jag ångrat såååå hårt att jag åkte hit. men inte då. Juni månad var en helt underbar månad.
firade midsommar med Sandra /hennes pojkvän och Linn :) trevligt.  Har även spenderat mycket tid i telefonen denna månad. överdriver nog inte om jag säger 24 timmar. Tatuerade mig också på foten :) efter den har det inte blivit ngn med. men det blir det 2009.- ANNA och många fler vänner tog studenten :)

Juli. packade väskan och åkte till Norge. i början utav Juli kändes som en dröm, allt var underbar. så var jag bara glad, inte ens trött bara lite seg ;) hehe Sedan drog jag upp Monika upp till hemsedal. och hon är fortfarande kvar. :) vad skulle jag gjort utan henne. I love you. ockås mycket mys med alla som bor här träffade världens underbarase personer här Mikael Josefine Erik Markus  osv
Monka och jag började vårat OC maraton vilket som gick över på en månad. vi som trodde vi skulle ha det hela säsongen :)

Augusti. En månad jag trodde var helt underbar. men visade sig vara motsattsen. "men det man inte vet lider man inte utav" eller hur är det man säger.. mycket jobb. mycket fest :) Åkte även hem till Sverige en liten runda där också :)
Träffade också 2 underbara personer som Monika och jag umgicks väldigt mycket med Annie och Laura. lite fest. mycket tjejsnack och goda tider. 

September: Monika och jag blev sjuka. låg nästan i 40 graders feber . Den månaden jag blev en väldigt svag människa. trodde jag faktist inte om mig. jag som alltid vart en så stark människa. rammlar ner i samma fälla HELA TIDEN och tro mig har nog gjort det minst 1 gång varje månad sedan september fram tills nu. men nu är det nog.  När Christian var iväg så hittade Monika och jag på massa bus :)

October. också en sväng hem till Sverige. mådde väl inte såbra under den tiden. tyvärr. men det har det vart mycket om fram och tillbaka.  första snön kom hit till hemsedal den 5.e october.

November. Leos första födelsedan :) hehe Hemma en sväng i Sverige också .. Alexandra och jag drog en Impulsgrej. men det var inte semester. det var läkarbesök hit och dit . men hann ju träffa Jonna och Anna litegrann iaf. fanns inte så mycket tid till att träffa nära och kära.  mycket fylla i November -
Folk som jobbar på Skarsnuten kom upp  älskar dem alla. Alexandra Nicolina ni är mina små änglar. finns även andra mycket trevliga personer. men kan inte nämna alla här. :) ni vet vilka ni är.
Även pierre och Rickard kom upp hit. dom som bor  här tillsammans med oss trevliga pojkar :)
Blev också kär i Imogen Heap  SÅÅÅ FÅR VI INTE GLÖMMA ATT JAG FICK EN DATOR UTAV CHRISTIAN :)

December Monika och jag började men One Tree Hill maraton. håller fortfarande på :) mycket fylla :) min anställda till cafet kom också :) mycket trevlig tjej Emmy heter hon.. hon kom tillsammans med hennes pojkvän Herman, som jobbar uppe på Skarsnuten Hotell!  Det ni redan vet så kom ju Lennie och Johan upp hit också.. får heller inte glöma att jag åkte snowboard för fårska ggn i mitt liv .. =)))

Nej nu fortsätte året 08 med fest och börjar det nya året 09 med bakfylla :)

 




 

Hej då 2008!
Lämna det dåliga saker bakom dig .

Hakuna matata =))



Välkommen 2009!!



Kommentarer
Postat av: jennie :D:D

HAKUNA MATATA ! ! ! :D

2009-01-01 @ 10:42:59
URL: http://vackrazzt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0