njurarna. eller så är det cystan

Jaa, vad gör man? man tror att läkare vet allt, men så är det tydligen inte.. vad är det man kan ha som dom inte ser, Ska dit imorgon igen. dom tror att jag har problem med njurarna. eller så är det cystan (stavas) igen. så får se vad dom drar till med imorgon. kanske ett ultraljud? dom har konstaterat att det är ngt som inte är bra. och förundrade över att jag inte sökt upp en läkare tidigare. Mycket tyder iaf på att det är ngt vid njurarna/livmodern eftersom jag har så ont bak i svanken/ryggen. och fram vid äggstockarna- Att det ska krävas så många läkare för att framställa vad det verkligen är.!!
orkar inte gå runt och ha ont längre. om dom bara kunde ge mig ngn medicin eller smärtstillande. Sköterskan frågade mig förut idag om jag ville ha ett sjukintyg på 2 veckor? MEN hallå dom kan väl inte bara ge ut det hur som hälst när dom inte riktigt vet vad det är. men så ont har jag inte eller har inga sådanna besvär att jag måste vara borta från jobbet!! Jag får ju snart panik för att jag saknar mitt jobb.. :). Hade det vart ngn annat pissigt jobba hade jag tackat jag för ett sjukintyg. men inte nu..


Får väl reda på vissa saker imorgon. har yttligare ett test att ta, som jag inte vågade ta idag. eller ja jag vill inte ha ett posetivft svar på det iaf.



Nu över till Elina för att mysa lite med henne innan jag åker hem!: Hinner inte träffa henne iimorgon för hon jobbar på förmidagen. så får bli ikväll.Blir väl att titta på greys Anatomy. men har redan sett de. ligger ngr avsnitt förre dom här i Sverige-.!!

Älskar er


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0