one moment in time

Nu ligger jag i Fjutte soffan och lyssnar på Whitney Houston. <i will always love you och I have nothing..

Idag har det vart en bra dag. har vart på ovanligt bra humör, och det har vart att göra på jobbet. inget sittande och glo :) mina böner är besvarade. tack alla kära turister.

Jag har OOOOONT i hela kroppen. det är sjukt att man kan ha såhär ont! men som sagt det är så värt de.

Är sugen på att dra igång en film. men vet inte riktigt vad , och jag vill inte känna mig Osocial mot Lennie. dom dricker öl idag igen" fy bubblan vad dom dricker. hehe. jag ska inte dricka förens på Onsdag.

Hade man vart hemma i Finspång nu, hade man vart jätte nojjig över vad man ska göra nyår, men här händer det bara saker. det man planerar blir aldrig av iaf . tråkigt nog. men det löser sig alltid till något bra iaf.! Lennie är ju här .. hihih..

Kan önskningar slå in, även om det är dåliga önskningar. hur kan man påverka ngt man egentligen inte har med att göra? det går ju inte. och inte vågar man säga ngt heller, men nu är tärningen kastad och det är bara se vem som slår högst.

Nej nu ska jag in i duschen. vill bli varm . men först kolla facebook.! och läsa lillasysters blogg :)

älskar dig :))
bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0