på väg att sparkas ut ur sitt hus

Jahaa , så var helgen förbi och vi har gått in i en ny vecka, och närmre Jul . På något sett betyder inte julen något längre, Alla i denna familj jobbar JulAfton. Jag tror nog inte jag skulle ställa mig och jobba då!!: eller just nu i mitt fall spelar det ingen roll, om man inte har någon att fira med. Men Christian blir det ju iaf, hoppas jag, om man inte stöter på otrevliga saker. Första Julen utan min familj :( och  första julen på 5 år utan R också.

Men som jag alltid säger. det kommer upp saker i ditt Liv, vissa är bra andra sämre. just nu är allt ganska bra. Jag är i en punkt utav mitt liv, där många saker kommer upp. Man mår skit imellan åt. Det har man ju bla läst i min blogg. men att på ngt sett tänka att det finns dom som har det värre, Jag är iaf fullt frisk (lite utvecklingsstörd dock) Min familj är frisk. mina syskonbarn är friska. Alla har problem men vi löser det. på 1 eller annat sett..


Nej ska faktiskt gå och lägga mig och sova snart. ska bara vänta på att Monika ska komma hem. prata lite med henne.! Ska börja med en film nu tror jag.. laddade ner The house Bunny. har börjat med den. och den verkar helt okej =) 

När Shelley, en Playboy Bunny, blir utkastad från Playboy Mansion, har hon ingenstans att ta vägen tills hon hamnar hos tjejerna i studentföreningen Zeta Alpha Zeta. Medlemmarna i föreningen - som även kan vara de sju mest socialt handikappade kvinnorna på planeten - är även de på väg att sparkas ut ur sitt hus. De behöver vad bara den evigt sprudlande Shelley kan erbjuda... Men först måste de lära sig att sluta låtsas vara de andra vill att de ska vara, och börja vara sig själva.


nej kolla facebook, sen lägga ner internet för ikväll :)


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0