så är det inget attraherande

Sitter nere i MIN källare. hahaha. kom just från festen hemma hos Nicolina/co firade Alexandra Alfredsson.. :) jag stod för tårtan. tog inga egna bilder, men andra som gjorde så jag får sno dom bilderna och lägga upp här :) hihi.. det var trevligt. spelade singstar. jag vann alla ggr jag körde förutom 2 .. jag har blivit mycket dålig på detta spel. fy fy fy . det äckliga rökandet. Borde sluta ska försöka efter nyår .. man luktar inte så illa då och fryser inte lika mycket och händerna. plus att jag kan börja springa på riktigt då utan att stanna och hosta upp lungorna ... håll tummarna för mig mina vänner.!! BTW så är det inget attraherande när tjejer och killar röker det är snuskigt och det ser snuskigt ut!!

Sitter och lyssnar på butterfly /- Crazy town.. Norge är lite efter och jag fastnade för den låten igen.. :) älskade den låten när den var ny för 10 år sedan :)

Idag dåå!! JAG HAR ÅKT SNOWBOARD yeah! det gick faktiskt bra. är förvånad om jag ska vara ärlig. jag var en liten naturbegåvning iaf =D men har så ont i skallen. slog i riktigt ordentligt 3 ggr. Men Lennie och jag hade jävligt kul faktiskt. Johan hade inte så mycket problem som vi han åkte ju skidor .. :) men han var duktig iaf. så en heldag i backen och med det svullna knät och ont i röven och ryggen så är det värt varje smärta man har :)

Imorgon är det jobb och sedan DYGNSLAPP efteråt. får bli ngn film. sen tisdag är det backen igen. vi skulle ta kvällsåkning :) underbart roligt. jag ska verkligen bli bra på att åka !! :) det ska bli min vinterhobby. och ridning på sommaren. heheh..

saknar Nellie och Leo så jag snart dör.  men får snart pussa på dom!!

Men Anna , när ska du komma och hälsa på då? du och Lennie får åka upp snart. Lennie ska upp snart igen säger han. MEN snälla försök hålla kontakt med Lennie denna gång. eller så är det att du inte vill komma! men tror du skulle trivas här . alla gör det som kommer upp och hälsar på ..!!

Ska nog sätta på en film eller ngt. är trött. men inte så att jag kan sova!!.

Bye!!

älskar dig, :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0