Så här tråkigt har jag!!!

Så här tråkigt har jag!!!

Den/det senaste:

Du åt? NonStop :) kvar sedan igår
Du drack? Apelsinjucie
Du kramade? Christian ( tror jag )
Du tittade på tv med? Måste vart när jag var i Sverige, Så Elina!
Du satt vid datorn med? Monika,
Du sov med? Christian
Du skrattade med? Monika
Du brottades med? Monika
Vad ska du göra imorrn? Jobba, sedan får man se vad "familjen" gör :)
vad har du gjort idag? Vaknat gått till jobbet, serverat kaffe.
Va det kul? Vardagligsyssla.
Vad vill du ha? Ny mobiltelefon, Går inte att ringa till min längre :(
Vad har du för mkt av? Energi
Är du singel? yes and I love it
Är du kär? Inte längre.
Vad vill du göra nu? spona.
planer till helgen? Får se. är sugen på en speciell sak. men måste höra med Jenni först!
Har du mer en 5 tröjor?  Ja!
Har du mer en 2 byxor? Jo har jävligt många byxer. men få jag använder
Vill du sova nu? Yes. och SPONA lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0