Sitter nere ...


Sitter nere i sängen och väntar PÅ Lennie.. han och Johan ( Monikas bror) dom har väl kanske 10 mil kvar :):)
Ska bli underbart kul. så Monika och jag håller på att förbereda lite mat. Potatis gratäng och fläskfilé .. igår var det trevligt, vi gick till Alexandra där var "gänget" vi öppnade våra paket och jag blev jätte nöjd.

Christina Aguileras parfym "Christina Aguilera" 

Sen fick jag också benvärmare och Svart på en kvart tror jag det hette. :) underbart tacksam mina vänner ..

Ska strax gå ner och köpa ciggaretter. och köpa ngt gott också. vet inte alls vad det  står på Schemat ikväll, någit trevlig blir dte iaf. Imorgon blir det snowboard tror jag.! Ska fråga Nicolina om jag kan få låna hennes bräda, har ju inte köpt bindningar till min än.! Lennie och jag får ta 8 liften upp sedan ta oss ner för backen.. Hoppas det går bra. om jag hade vart duktig på att åka kunde jag tagit med mig kameran. men eftersom jag knappt kan åka så är det likabra att hoppa kameran och ge all eneergi till att ta mig ner och lära mig att åka.. Det är mitt mål här uppe.När jag åker härifrån ska jag ha lärt mig åka bräda och vara nogolunda bra på det också .,

Skriver mera senare

Älskar dig!
Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0