skämma ut mig och säga saker

Ojj ojj. vad min blogg har blivit populär :) ganska så kul faktiskt. Men jag vet hur roligt det är att läsa andras bloggar. tycker bara det är synd att vissa utav mina vänner tappat intresset för de, Men man har ju sina dagar  när man inte har något vettigt att skriva. :)

Tack Monika för att du hjälper mig imorgon . behöver verkligen de.. du är min räddande ängel. you are my everything.
Såå då imorgon är det dax för julbord uppe hos mig på Cafet. Har inte minsta aning om hur det ska gå. men det ska väl gå hoppas jag. jag kan ju inte göra så mycket fel ;)Men oandra sidan skulle det vara något så har jag ju telefonnummet till Christian .. Om han är kontaktbar imorgon. han ska ju på Kickoff med Skarsnuten. Jag vill också gå på en Kickoff och göra roliga saker och skämma ut mig och säga saker man kanske inte ska .. Får ha min egna Kickoff med min anställda som kommer till mig :) Kan ta en fylla som i Söndags..

PÅ tal om de. Nu går alla här hemma och kallar mig för spyan. men när Pierre eller Monika spyde ner hela toaletten var det ingen som kallade dom för de..!!  Ni ska nog få era smeknam.. Men jag vill heller inte byta ut Monikas S-namn, Kinder som i Kinderägget :-p
Sitter och lyssnar på de mest underbara låtarna som gjorts från filmen Moulin Rouge.. Come what may, Your song :)


Ussh vad det är tråkigt att sitta och vänta på ngn. Monika och dem skulle ha personalmöte nere på Ica. men hon borde komma snart tycker jag . vi ska kolla film och mysa hon och jag ..


BTW . så pratade jag med Ronny förut idag. tydligen har han fått jobb här i Norge. nära där jag befinner mig. skönt för honom att kanske få ett jobb. man vet ju hur det känns att gå omkring arbetslös. och det är det värsta och tråkigaste som finns.!!!

Nu ska jag Facebooka


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0