thank good

Nu sitter jag hemma i köket, trött efter den här dagen , men den har vart mycket trevlig. men alla skarsnutare och andra bekanta.. + att det vart mycket att göra. thank good. behöver verkligen lite action. om man nu kan få det på ett café. Trang står och lagar mat och Monika hjälper till, eller jaa hon försöker väl med de . tycker mest hon sitter och luktar på allt och slänger det mesta. Skulle vara gott och äta den maten dom lagar. men jag ska iväg med "gänget" och äta ute .. Så trevligt att man äntligen börjar hitta på saker. man blir så deppad bara av att sitta hemma och pilla navel. men det slog mig just att jag har tvätt att ta hand om. men jag är så trött och skúlle mest av allt bara sitta kvar här och lyssna på musik. men har man plikter så måste man ta hand om dom!! och nu sitter jag och pratar med Monika så jag glömer skriva.! har egentligen så mycket jag vill skriva. men är ordlös !! kommer väl ikväll. med det är när man mår bra så har man inget att skriva .. är man arg och irriterad deprimerad då är det så mycket som ska ut!:!


men iaf dagen hitils har vart helt underbar


3 dagar kvar !! :))


Bye!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att du har en blogg=)

2008-12-22 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0