han blev galen,så jag fick springa i allvärldens fart

Helgen!!!

Lördag då jobbade jag, sedan la jag mig i sängen och laddade ner lite film och pratade med Ullis på msn.. vi pratade om WOW, Nu kan jag ju inte namnen.- Men Ullis tycker inte om Christian för att han spelar blå och ullis röd. tror de kallade de röda för "hard"??? sen så pratade vi om allt runt om kring WOW.. jag förstod väl 5% utav allt vi pratade om. men försökte låtsas att jag fattade och kunde mycket. men egentligen fattar jag väl inget alls .. Sedan kom Monika hem från jobb och vi myste litegrann sen så kollade vi på One Tree Hill. underbar serie.. och skönt att titta på den från allra första början. jag tittade mycket på den när den gick på tvn, men hoppade nog in i andra säsongen, så blev lite smått förvånad utav vissa saker..

Söndag: då vaknade jag vid halv 12, utav att Monika kom in och sa att Alexandra och Nicolina sökt mig. Men nu är det ju så att min telefon är cp. man kan inte ringa till den för min mic på telefonen är trasig. jag hör de som ringer med dom hör inte mig.. suger lite smått. men smällar man får ta ; ) Så jag ringde upp Alexandra , Det hon ville var att jag skulle med ut och åka snowboard. vilket jag gjorde. Fy fan vad det är svårt, men jävligt roligt. när jag åkte upp i liften skakade mitt ben så jag trodde det skulle hoppa ur led. men det gick fint. mycket bättre än vad jag trott. fast jag trodde inte det skulle vara så svårt att komma upp när man ramlat. men sista åket gick mycket bättre "tror jag" men jag svänger lite för grova svängar. Men gott folk. ge mig 3 dagar i backen så ska jag nog klara av det där lite duktig ska jag vara!! Sedan åkte vi hem , Monika väntade på mig. för vi skulle laga mat. så vi gick ner till Ica, köpte lite mat. sedan hem och åt. tillsammans med One Tree Hill. sen ringer Christian och säger att det ska vara förfest hemma hos oss.!! så ngn gång efter 10 började Monika och jag sminka oss. men folket kom inte förens vid 11. fest blev det. Christian som bjudit hem alla till oss gick och a sig för att sova. Om han nu kunde sova, för det var världens liv till bla Aqua och en remix ngn hade spelat in.mycket trevligt.. Monika och Mikael jagade varandra med toalettborsten. sedan stoppade jag in bröd i munnen och sedan kastade de på Mikael. HAN BLEV GALEN! så jag fick springa i all världens fart . UTGÅNG med mycket dans och flumm. Jag gick hem vid 2. sen ringer Mikael till mig och det var efterfest hos Pierre, Så Monika och jag gick halvnakna upp till Pierre. sedan ville han sova och vi gick ner till Huset  igen , där den andra Christian låg och sov i soffan. vi kastade becon och massa annat på honom och han blev så arg och sa fula saker till oss ..  sen var det bara att sova. men var inte så värst trött så kollade på ngr avsnitt utav One Tree Hill.  men när kag såg att klockan var 0515 så stängde jag av och la mig och sov.!!


Så jag tror att denna dag kommer att bli HÅRD!! känner redan nu att det svider i mina ögon..Hoppas att Skarsnuten folket kommer och underhåller mig. finns inget trevligare än när John Johanna + de andra som bor ute i Tuv är här. och SJÄLVKLART Alexandra och Nicolina mina små änglar :)

Btw, Min anställda träffade jag också igår. se om hon kommer förbi idag och säger hej,. verkar faktiskt vara en hel gullig tjej :) och hon hade jobbat på Café förut så det ska nog inte bli ngr problem alls :) och vadå jag är ju alltid snäll (A)



Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0