bara för min egen skull

Ja jag ska nog lägga ner mig blogg, folk stör sig ändå bara på den. <Det här är ju som min "dagbok" som jag vill skriva allt jag känner för, om vem eller vilka man umgås med osv, Och sedan så kan jag ändå inte skriva i Indrirekt form. Jag vill skriva ner allt här. Men det kommer till Nyår. när man gör en flashback på år 2008. Då ni som inte vill veta exakt vad jag gjort i år ska nog inte läsa. och jag gör det bara för min egen skull. jag skriver bloggen för min egen skull. det är bara ett plus att folk tycker om att läsa den. och sedan snacka skit om det som står. sprida falska saker osv.

Annars idag är jag väl på bra humör. har väl inte riktigt vaknat än, plus så har jag väl insett en annan sak också. att jag kunde tro,?! Näee, det går över det blir bra det blir det alltid, men att alltid gå runt och hoppas på en vis sak. Det måste seriöst vara ngt fel på mig jag har gått i Ide tror jag. det är som den gången när jag träffade Johan, och kunde bara inte glömma honom på flera flera år, men är i sin egna lilla bubbla,  det existerar inget annat., Men oandrasidan så skiljer sig det här STORT i från den gången. men det påminer mycket

Fortfarande äcklad utav de vi fick redan på igår, hur kan en människa göra så? Helt stört


attans!!!!!


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0