barfota ner till schell

Jaha jaa . Nu sitter jag här på jobbet åter igen,. och vart är alla skarsnutare som brukar vara här och mysa med mig? Det är så tomt utan er!!


 

jag har ju inte skrivit här sedan den 25,e Då Lennie kom. så ni kan ju förstå att jag inte haft ngn lust att sitta vid datorn då! När dom kom i Torsdags så hade Monika och jag städat hela huset och lagat mat åt dom, Det blev riktigt gott faktiskt.kanske ska sluta med att säga att jag inte kan laga mat ( a ) jag vet ju att jag kan. även om jag inte är lika duktig som vissa andra! MEN  det går ju att äta. på kvällen började vi dricka lite. slutade med att vi satt och spela öl spelet för allt gick ju så låååångsamt. Vid 10 - 11 tiden gick vi öv er till Tom Daniel och Stina, där John, Sara (ola) Christian Mattias också var. vi fortsatte dricka, sedan gick vi ut på¨Bar´t mycket tevligt. jag hade faktiskt jätte kul. många white russian men så guld.  mycket trevliga människor ute många kramar och mycket skratt!

BTW så kom två utav mina favoriter Johanna och John :) :)

men på natten (torsdagsnatten) blev det bus och bråk. DET VAR SOYA överallt. till och med i min säng.. :) men det är lungt nu. men fy fan vad vi bråkade. men det gick över på en kvart.. :)

Igår: heheheheheheh vi hade då underbart kul. När jag kom hem från jobb , lagades de mat, sedan blev det kort spel. vi körde först Hjärter, och vi skulle ha ett straff till den som förlora, Straffet blev att man skulle göra en snöängel i snön i t-shirt och barfota. Det blev Lennie som förlorade.
Sedan körde vi tecknet ( kommer ni i håg ? ) Monika och Lennie , Jag och Johan! Straffet till de två partnerna blev att springa ner BARFOTA till Schell och köpa godis till alla som ville ha! det var jämnt, men Johan och jag förlorade, så det var bara att springa. men fy fan vad kul det var!!!!!  PLUS ATT DET Ä BARA NGT SÅ SJUKT JAG SKULLE KUNNA HITTA PÅ!

När vi kom tillbaka så satt vi och körde hänga gubbe. det var filmer vi sökte efter. jag och monika var ju klart bäst ;-) fråga Lennie,..

När alla skulle gå och sova så drar Christian med oss till Grillvagnen. vi skulle hjälpa till och lyfta stacketet och det var tack vara mig och monika IGEN det löste sig ( eller inte ). på hemvägen låg jag nog i snön minst 5 ggr. sen PRECIS utanför huset trycker Christian ner mig i snön och täcker HELA mitt ansikte i snö. och jag fick panik efter bara 5 sekunder. det var kallt och kunde inte andas.. men fy fan vad kul det är..!! Det är sjukt  kul att umgås med Christian. man mår verkligen bra.och har s¨å sjukt roligt och man går med ett leende på läpparna. Det är det roligaste Monika och jag vet, när Christian är hemma och flummar med oss.! men Tillsammans blir Monika och jag mycket mycket starkare ;)..

Bilder kommer upp såfort jag sitter vid datorn hemma :)

Ikväll ska vi upp till Skarsnuten och äta middag. ska fråga Christian lite snällt om vi kanske kan basta också :) kanske kan deala lite. Men bor det folk på hotellet kanske det inte går,. men förhoppningsvis går de =D

Ha en trevligt dag


 

Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0