verkar vara ngr timmar försent nu""

Ligger hemma i sängen och lyssnar på Camilla :) helt underbar sångerska. P L U S att jag är helt ensam hemma.. det var inte igår man var det. Oftast är det alltid ngn mera hemma..!! haha. för 3 månader sedan hade jag hatat att vara ensam hemma, för då var man det minst 1 gång om dagen.. hade gärnat haft ngn hemma man kunde spona med!! men den ända jag vill spona med här hemma  är Monika.! Hon sover hos mig imellan åt. lite ensamt att sova själv i en stor säng.. ..


BTW glömde säga vad jag gjorde igår, förutom att muppa med Monika inne i sängen,. Pratade med Ullis över msn. saknat/saknar henne mycket,.Vi kom varandra så nära där ett tag. sen skaffade hon pojkvän då var jag inte lika rolig längre :) Inte för att vi pratade om ngt viktigt igår egentligen. men det var bara mysigt att höra hennes röst


jag vet inte vad jag ska göra, finns så mycket jag vill säga och göra. chockera dig på ngt sett för att få tillbaka det där lilla extra som alltid var förut. men det verkar vara ngr timmar försent nu""

Idag så har jag haft tevligt besök på Cafet. Johanna Sara John Josefine Alexandra och Monika .. dagarna går så fort nu när det är så underbara människor som kommer förbi och säger hej och dricker kaffe hos mig.. saknar dock ett ansikte, saknar det så jävla mycket. men vad ska jag göra åt saken.!
Johanna och John kommer förbi här lite senare, vi skulle kolla på ngn film. eller så sitter vi bara och pratar skit eller kanske driker tee. Blev så sugen på det just nu!. Men ofta man vill sitta själv och mysa med en kopp tee. Inte jag iaf.

Imorgon pratade vi om att kanske gå ut en sväng. Det är ju Lucia och grejer. men ingen var på min Idée om att sätta på oss vita kläder och massa glitter.. jag får väl göra det själv. jag törs nog. bara jag är full. är verkligen sugen på att festa . och stanna kvar ute för engångs skull. har ju bara fått fjortis fylla de sista ggr, men förfesterna har ju vart trevliga iaf.

Nehe nu ska jag sitta och fundera lite mera över att börja blondera mig igen. blir så sugen när jag ser bilderna. jag var ganska så het som blond ;) men luggen måste bort först så jag kan klippa snelugg :)


inget vettigt att skriva mera nu!!

Man vill att mycket ska vara ogjort, men försent att säga det nu! Snälla ge mig en chans snälla ge mig ett svar, för att ändra det som var, satt sina spår men jag lovar att tiden , tiden läker alla sår.. jag ser dig, jag ser oss, tillsammans till en dröm så reser vi bort, våra nätter tillsammans, ja men jag¨ångrar ingenting, våra dagar tillsammans, jag vill bara minnas allting,




Lindy :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0