lindy har haft tråkigt på jobbet


OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN :  Lindy Sanny Larsson
FÖDD : 6 Mars 1988
BOR:  Just nu Hemsedal /Norge men skriven i Finspång
SMEKNAMN : Lindy men dom som inte vet riktigt vad jag heter säger Lindsey
INTRESSEN : Vänner, familj,, lära mig åka snowboard , impuls saker
SKOLA : Ingen alls

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Lite väl mycket
ÅNGRAT NÅGOT: Finns ngr saker på den listan.
LJUGIT :
Har jag säkert, eller förskönat ngt.
SVIKIT NÅGON : Hoppas jag inte.
KÄNNT DIG SÄMST : Vissa gånger ,
GRÅTIT : nej inte i December.
SKRATTAT : Absolut
VARIT SJUK : Nepp bara haft problem med njurarna
VARIT UTOMLANDS : Joo, om Norge är utomlands :)
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : nej!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : Till film. men inte så ofta i åt verkligheten.
SKRATTAR DU OFTA : Varje dag är det ngn som förgyller min dag så man får skratta.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött seg, och uttråkad, därför jag gör detta!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Väldigt bra, är på strålande humör.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej nej. men ryktet säger de. hahaha
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Har jag säkert

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Förälskad ja. För lätt,
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: I mellan åt,
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: inte förälskad  men tycker om en person.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD? En och tänker fortsätta med det
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Ingen
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Svårt, en som vet vart han har fötterna på jorden, är tryg i sig själv,  öppen sinnig, ärlig, glad trevlig bjuder på sig själv, ha en annorlunda personlighet, som är väldigt tilltalande.
OM SÅ VORE, VILKEN SORTS TJEJ GILLAR DU :
SKA EN KILLE/TJEJ VARA SÖT ELLER HET : utseéndet för mig spelar ingen större roll. visst må jag vara ytlig. men är man kär i ngn så blir den söt snygg het. :) Men jag vill inte ha ngn spinkig jävel som får mig att se stor ut
SKA EN KILLE/TJEJ VARA LÅNG ELLER KORT : spelar ingen roll bara han är minst 10 cm länge än mig
SKA EN KILLE/TJEJ VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brun
ÖGON FÄRG : Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Halvt långt
SNYGG ELLER FUL: Något mittemellan men skulle villja svara skit snygg
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Faktiskt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Det händer väl, reflekterar inte så ofta över det
ELLER TVÄRTOM? : Som sagt, reflekterar inte över det.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Mycket möjligt
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nae
SMINKAR DU DIG: jo vardagligt
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?  känns skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0