det som var, för längesedan


Sitter nu på jobbet igen. och gud så trött jag är. och har så ont i nacken. tror nog allt att Monika har slagit mig i natt.
var helt borta i morse när jag pratade med Christian. kommer inte alls ihåg vad vi pratade om. bara att han nämnde att det var skarsnuten bussen som stod där nere. Hade gärnat legat kvar idag.trött som ett as är jag. Skulle lagt mig för att sova direkt igår istället för att kolla på filmen. men den var riktigt bra. My best friends girl. jävligt bra film och rolig också! :)

Idag har vi Julbord här på Dinkys, ska nog stänga 1 timma tidigare om det inte är ngt folk och gå hem och ta en powernap 1 timme. eftersom jag är helt slut nu så kommer jag vara det ikväll.. men det går fint.

MÅSTE införskaffa en NY kudde . kan inte ha dom där kundarna. var int i nacken och huvudet varje dag nu. det är hemskt. ibland så ont att jag mår illa på morgonen.

Idag är sista dagen på min antibiotikakur :) Yes äntligen. hatar dom där pillerna. men dom har hjälp mig att bli frisk (tror jag) har inte onte längre. Peppar peppar ta i trä . Men Monikas huvud är ju inte här nu, så får nöja mig med bordet jag sitter vid..

Saknar dig. saknar det som var, för längesedan. känns som evigheter sedan. Bara ha ngn att Spona med. :-$



Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0