No need to worry

Sitter på cafet och pratar med Jenni på msn.. hon skulle komma förbi på en snabbkaffe innan hon går på jobb :)


Att sakna en hand runt sin midja är väl helt okej? att sakna hur någons läppar kysser ens hals, känna att någon ligger tätt tätt bakom, och håller hårt om midjan, som man skulle försvinna om han släppte taget,. det är väl den mest underbara känslan. Eller när han bara ligger och tittar, men dom mest djupa ögonen, men man ser ändå att han saknar ngt. men inte vågar erkänna det för någon annan eller sig själv, eller att känna lycka med någon utav att ngn annan vet om det. Att skämmas över det också!

Alla har ju hört låten tattoo med Jordin Sparks, jag verkligen älskar den låten. Texten och allt. hur kan man få de flesta låtar att påminna en om en själv? Det är riktigt sjukt.

That truth is a stranger. Soul is in danger, I gotta let my spirit be free. To admit that I'm wrong. And then change my mind
Sorry but I have to move on. And leave you behind.No need to worry 'bout everything I've done. Live every second like it was my last one. Don't look back at a new direction. I loved you once, needed protection. You're still a part of everything I do.


Nu pratar jag med Rickard på msn.. FÖRLÅÅÅÅT att jag väckte dig i morse, jag vet hur jobbigt det är att lyssna på en låt om och om igen . framför allt om man själv inte tycker om den. imorgon ska jag gå omkring med mp3.n istället. får du höra min ljuva stämma :)

Monika pratade om igår att det var fest idag/kväll. men jag kan inte dricka :( buu buu buu buu.. Men har heller inte ngn lust. känner hellre att ligga hemma och tråka och kolla på alla nya filmer jag fick hem i natt.. Som sagt alla tycker ju redan att jag är 5 år i huvudet.. det var .: Skönheten och Odjuret, Lilla sjöjungfrun, Lejon kungen, Madagaskar 2:an .  och Another Cinderella story. :) ska se om det finns ngn ny film att ladda ner :)





Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0