baka bullar :)

Bara så ni vet ska Anna och jag baka bullar nu :). Tycker synd om henne, men det är hennes fel ;) hon skulle egentligen tagit med bullar från Sara, men hon glömde dom så jag har tvingat henne till att vi ska baka bullar nu :) hihi.. jag vet inte varför , men jag har värsta dillenbullar, det är det ända jag går och tänker på "bullar bullar bullar" och nu får jag äntligen mina bullar. hallelujha.

Kommer in med bilder senare,

Idag blir det skriskor,med Anna och Johan! han slutar klockan 2 så han är väl här kanske vid 3 så vi hinner precis bli klar med bullarna :) och ev bowlling med Jenny och Jocke. Äntligen har man ett liv där man hittar på saker och inte  bara sitter hemma framför tv :) Lika så imorgon då ska jag till Linköping med Pappa och Joel, vi sa lämna in datorn som gått sönder och pappa ska kolla på en Motorcykel .

Nu måste jag hjälpa Anna , annars får jag inga bullar =P

Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0