En gammal kallender

Hehe, igår när Anna och jag kom in efter vi vart ute och gått, så la vi oss i sängen så fick jag syn på en gammal kallender :) som jag var tvungen att titta i, det var i från 9:an, hehe. hittade massa roligt där i , Jag hade skrivit ngr bra om anna på varje sida i kallendern, det stod när vi festade med Micke och Toni, När jag blev tillsammans med Tomas , När vi var i stockholm osv. :) hur kul som helst att läsa, den stod det ju mera grejer om vad vi gjorde tillsammans med dem, men det är inget att skriva finns nog flera som tar illa upp, så vi lämnar det till det förflutna men minnen finns alltid kvar :)

you are wonderful,

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Kim

tack så mycket!

2008-02-20 @ 13:16:33
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0