färsk fralla med ost och paprika-

Snart ska elsklingen och jag gå och hämta bilen nere på LBC, sen blir dte förbi Åbergs och köpa färska frallor och in på netto och köpa en paprika. Vaknade för ett tag sen och kände värsta suget efter det är så jävla gott! Idag blir det att kolla på en lägenhet, ja och gissa det är på Mammas och Jannices gård, Då är hela min famil samlad på samma ormåde, Elina och Lennie bor ju på andra gården. plus att Sanna bor ju där, och elkslingen bor över vägen.Sen blir det ju mycket närmre till Pappa + familj. jag tycker det är lite roligt. men när vi gemförde priset med Limhamns hus och vallonbygden så skiljer det nästan 1500 kronor på att bo i en trea ho vallonbygden. Så klart man väljer det billigaste : - ) Annars idag tror jag det blir lungt en riktig slappar dag men kusbevakarna, är sugen på att hitta på ngt. kankse blir en promenad ikväll. Ska ringa Jonna sen också. Ha en trevlig dag!

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0