i dont know

Sitter hemma hos babe!,
Jag ska med henne till blacka sen , hon ska ha nytt foder till hästen, och eftersom jag älskar att åka bil med musik. oh sitta och snacka skit,
Anna och jag har inte umgåts så mycket på sista tiden. har mest blivit ngn timma sådär, men men. nu har jag en hel vecka som jag inte ska göra ett skit på . då är hon min, =P

Satt och tänkte på att du inte hört av dig fast du sa att du skulle de : o(. men jag tror inte jag orka bry mig längre. varför är det jämt jag som ska höra av mig?!
Då känner man sig bara jobbig. fast du själv säger att det är dålig stil utav dig att du aldrig hör av dig och att du jobbar så mycket, men jag ger upp, finns inget annat att göra...

Marina läste din kommentar. joo jag vet att det tar bort de gula pigmenten. men då kan det ju bli vitt , och det vill jag inte ha. funderar på att bli brunett igen. men i dont know!!

Bye!!

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0