ikväll blir det fest

Sitter hos Jonna just nu. skulle ta en kaffe med henne, Gott efter maten :) och så är hon så gullig och låter mig låna hennes vågtång :) ihh måste ju vara fin ikväll..Det som är extra kul är att jag får träffa min farbror Mats, det var ju inte igår, tycker bara det är synd att Rasmus och Johanna och Josefine och lilla Elin är med.. Saknar faktist min kusiner, Men Rasmus och jag har ju sagt att vi ska träffas ngn att jag ska åka upp till honom i Stockholm,.♥

Så nu ska Jonna och jag ta ett parti i yatzy :) Det var heller inte igår som man spelade de.När hon är klar med sitt dammsugande..♣

Skönt att man är "sams" med en viss person nu. vi har ju somsagt var väldigt nära vänner en gång i tiden :)
Ikväll ska jag bli fuller , och dansa järnet :P


image246
◊Kommer in lite bilder imorgon efter kvällens bravader :P
Bye!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas vi båda får det roligt ikväll!

Saknar dig

2008-02-09 @ 15:23:20
URL: http://pixlers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0