inte fullt så värdelös

Hehe.. Kom nyss hem till Anna igen, just vart och åkt skriskor,Så var köket här när vi kom tillbaka. Anna blev ÖVERVÄLDIGAD =P jag var inte så fullt värdelös som jag trodde. gick ju ganska bra, kunde ju något som inte Anna kunde iaf. att åka baklänges . Något jag ska göra flera gånger iaf. och Jätte roligt att Johan kom tyckte jag. han är så go!
Bullarna blev jätte jätte goda det tyckte båda Anna och Johan. ska lägga upp en bild här på dom. Jag tyckte dom blev söta, inte än ända plåt blev bränd. LYCKAT. fast det var Anna som tog ut som. satt och tjatade på henne helatiden. Anna bullarna.. tillslut blev hon så trött på mig att hon bad sin mamma, Lotta är så go, nu ska hon bjuda på mat. Spagetti och köttfärsås, kanske inte världens goaste mat. men det funkar .. :) Har nog kommit över min pasta fobi tror jag


Såhär ser/såg dom ut .
image250


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0