Irriterad på bilen..

Hemma igen, Har börjat kalla "hemma" , hemma hos elsklingen =P. Tror inte det skulle göra sådan skillnad om vi flyttade ihop, vi är ju ändå med varandra varje dag även om någon utav oss är sjuka, Vi fick röra lite på oss idag iaf, gick från mammas jobb nyss, lämnade tillbaka bilen som vi fick låna, har nog aldrig sett elsklingen irriterad i trafiken, men va fan det är ju en gammal bil, så jag svarade på frågan jag fick som löd: Lindy hur mycket fel är det på bilen egentligen?- Ja det är ju bättre att ställa frågan, vad som är rätt i bilen istället ; - ) haha.., Är väldigt trött, Men ska strax gå bort till Netto med elsklingen och köpa chips och läsk åt Ronny till ikväll så han har ngt att snaska på under spelkvällen : - ) Ikväll är det Greys Anatomy wiiehiee,  blir säkert att jag sitter och smågråter ikväll med.. Just nu sitter vi här Anna kluddrar  döskallar i ett block och jag skriver lite skit här i bloggen..
Men ni får ha en underbar Onsdag..


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0