laundry day

Jag har ont i ryggen. fy fan det är så jobbigt.. kan knappt sitta eller stå.
Blev nog efter jag bar in häst maten förut  i stallet.

Nu sitter jag hemma hos Babe och lyssnar p¨å när hon står och svär ute i köket för att hon inte har ngn lök hemma :P
cute,

Skulle haft tvättstugen idag egentligen. men min gulliga mamma hade såklart glömt att lämna kvar husnyckeln hemma, så jag inte kommer in i tvättstugan,. och jag som nästan inte har ett ända plagg rent, Det suger ganska hårt. men jag får boka om den tills på onsdag,
Hoppas att Sofia ville följa med upp till handbollen imorgon. jag vill så gärna börja med någonting, Så man känner sig motivérad :)



Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0