Måndag eftermidag.. Fika?

Nu sitter jag hos Syster yster, Skulle egentligen bara hämta min plånbok , men det blev fika och mys med Nellie =). Har percis sökt ett jobb också, men ska skicka iväg mitt CV också, Sökte faktiskt till Skara Sommarland, Roligt att pröva på något annat än bara jobb här i Finspång, jag tror det blir en rolig erfarenhet, det ända är ju att man är hemm i från väldigt länge, men det är det värt :)Så åkte Ronny in till stan med Mikka, så jag blev kvar, men ska strax dra, ska se om jag kan ragga med mig ngn, är sugen på fika, inte ngn som ska med då?, jag kan bjuda (A) hehe, Ska förbi Jonna och Martin innan jag drar hem också, så ska du få dina pengar hun!Tog bort lite utav löshåret idag. det satt inget bra, ska sätta om det när jag kommer hem, har bättre lim nu också, Ville egentligen fläta fast det, men så svårt att göra själv,
Så vad händer annars i veckan då? blir iaf eventuellt Norrköping på Onsdag, fast jag har ingen som helst lust, tror jag drar med mig Elina, haha, vi blir så flumma ihop, Hittade en bra bild på Tommy ( storebror ) saknar fakstiskt dig.Men vi får snart åka upp och hälsa på snart igen tycker, Var ett väldigt trevligt ställe du bodde på .

image256

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0