nere i pappas hall :P

Äntligen är det klart. säger bara Hallelujha, :P
Imorgon ska jag bara ner till Centrum och fixa så det blir framkallat.. Ronny skulle in till Norrköping så han villle inte komma och möta mig. och han vägrar säga vem han ska åka med. lilla gris:P älskar dig ändå honney ..

På Lördag blir det fest. fan så mycket sprit,öl vin , cider det stod nere i pappas hall, men jag ska ändå hålla mig relatift nykter, man ska ju minnas ngt utav kvällen iaf. :)
Får se om det blir ngn ridning..! Annars vet jag ju en som kommer att bli besviken och det är ju Elina..men det ordnar nog sig. det gör det ju alltid.

Sitter och känner på hur gått det luktar ifrån köket .. mumms fillibaba,

Nu ska jag vara social här.

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0