Onsdag. hello.

Sitter hemma hos elsklingen, Vi ska snart börja gå bort mot mammas jobb, hämta bilen sen åka till Norrköping. Jag hatar verkligen att åka buss,det är nog för att jag pendlade i 3 år! så jag fixade så att elsklingen ville köra istället går fortare bekvämare plus att man kan lyssna på hög musik och sjunga med : ) Blir förhoppningsvis McDonalds också, om vi inte fikar någonstans istället, blir nya byxor och nya skor idag ..Nu ska bus , elsklingen och björnen spela poker, ha det bra.
haha. elsklingen vad glad jag blev för din skull nu när du loggade in på msn.. haha nu kan du lägga in en stöt , en riktigt hård också ;)

Vill bara påminna er att ikväll är det Greys anatomy ;) missa det inte för världen för fan !!!


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0