På akuten i Norrköping

Fyyyyy fan idag mår jag inte bra! Kom hem vid 12 idag från vrinnevi, men vänta ska berätta lite snabbt från början!.

När vi kom till festen igår var det inte så många som kommit, så det bjöds på sanfransisco som dom gjort hemma, tyckte som vanligt att det var alldelses för söt, Sen kom alla som vi väntat på och det öppnades paket, trodde inte att gubben skulle få så mycket :) Men då vet man vad man har att vänta, för snart fyller jag 20 :)
När alla hade ätit så gick vi upp på över våningen och sjöng singstar, Pappas jobbar kompis Tommys fru hade ALLA och då menar jag ALLA singstar skivor, ( Inte brända utan ordinal). Mycket sprit vin öl  allt du kan tänka dig ha i en bar och jag lovar istort sett fans allt. tillgång till att blanda vilken drink som helst .. Men tyvärr som det oftast ALLTID blir är det ngn som flippar ur, bara för att en jävla störd huve skulle trycka ner folk i skorna. och tyvärr lyckades han. jag har suttit från klockan 4 i natt till klockan 10:30 På akuten i Norrköping. och fy fan vad jag hatar otrevliga jävlar som jobbar på sjukhus. Om man jobbar på ett sjukhus ska man väl fan var trevlig mot "sjuka människor".
S
nart ska vi gå hem, sitter hemma hos Jonna och Martin, Martin visar upp sina videos från Svenska Rallyt, han lyckades fånga med ngr schysta händelser,

Nu blir det ut och röka

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0