Tisdag.

Nu sitter vi åter igen här, Fick jätte ont i ryggen nyss, det bara högg till så nu kan jag knappt sitta upprät,
Snart börjar Gossip Girl. Tiina kom förbi här förut så vi tog en cigg ihop, pratade lite skit. Tycker det är så synd att vi träffas allt mer sällan. Annars idag är jag på jätte bra humör, har inte vart såhär gladevigheters evigheter. Imorgon ska jag in till Norrköping, ingen som vill följa med ??! Ronny ska på möte och vill att jag ska följa med, men jag vill ju ha med mig ngn.. Anna kan inte, Inte Sanna heller, Jonna går i skolan. Så vem fan ska man fråga då ;) Just nu sitter vi och lyssnar på gammal musik, Sådan man inte lyssnat på , på flera år! roligt det med ibland... Men nu ska jag kolla annat så hejdåå!

image257

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0