Tvättstugan

Sitter hemma hos Lennie, skulle gå hit en stund och muppa litegran med honom . men NIX han var inte hemma, Så jag lånar datorn i 30 minuter medans jag väntar på tvättmaskinerna =P Som tur var fanns det trevliga människor på msn , sitter och pratar med Ida Larsson och Anna , Och såklart lyssnar jag på musik. hittade jätte bra musik. b.la evanescence. hur bra som helst. Är verkligen sugen på att hitta på något ikväll, ev gå ut,. men säkert fler folk ute imorgon. så trist här i finspång =/. Der jag annars gjort idag är att vi tog en sväng till Linköping med Pappa , Joel och Ronny. Vi var först och kollade motorcyklar. fy fan vad snygga det finns, en aning mv kåt man blir där inne då ;).Nu ska jag titta in Annas blogg http://Almabonita.blogg.se sen så ska jag gå hemåt igen och fixa tvätten.


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0