Walk the line

 Sitter hemma hos Lennie, tänkte crasha hans lägenhet medans han ändå är på jobbet ;) haha.
Ska sova hos mamma den här veckan. bla för att jag har tvättstugan + att jag ska vara hundvakt åt Arrak.

Måste också fixa Pappas 40 årspressent. Vi vet ju exakt vad det ska bli men lite måste fixas runt om,
Jag tror han kommer bli jätte glad, men känns lite tomt. men det är ju tanken som räknas, Lite extra roligt när Alla tre syskon går ihop :)
Jag tycker det är lite synd att inte jag Jennie och Joel inte har så bra kontakt, vi träffas jätte sällan hon har ju sitt nu. kompisar, killar ;) Men jag lovar att jag ska följa med på fler western tävlingar sötis.
hehe, sms:et jag fick utav henne förut var lite  roligt, /- Förlåt att jag inte logga in förut. men jag skulle träffa Ina och Jocke ;) söt, men Hunn ta det lungt med killarna du är bara 14 :P

Sitter och pratar med Pernilla på msn, det var inte igår vi träffades direkt. saknar henne, saknar det där galna gänget som dom är, man hade då aldrig tråkigt när man umgicks med Pernilla och hennes galna gäng :)
mycket festande,lite nakenbad och mycket skratt :)
Hoppas vi kan ses snart honney.!
D
et ligger en rolig historia hur vi lärde känna varandra, Hon började läsa min blogg på http://Lunarstorm.se
och en dag skrev hon i min gästbok och  så bytte vi msn sen så började vi prata, tog nästan 2 år innan vi träffades första gången. Och det var väl inte heller sådär vanligt. Vi tog ett spinnings pass sen så har vi vart bra vänner efter de :)

H
ar komit på hur mycket jag faktiskt älskar Johnny Cash :)
P
lus att filmen Walk the line, äger, underbar film faktist.
image230

kanske skriver mer senare nu ska jag ut och kolla om det finns ngt roligt att göra!


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0