Where do I go from here.

Jag älskar dig alltid, även om jag inte alltid säger det så                                    
tänker jag på det tre orden jag alltid tänker men aldrig säger.                                 
                                                    image248                                                                         
Hur förändras kärleken?                                                                               
Det är bättre att ställa frågan hur kärleken förändrar oss!.                      
Svaret är ständigt.!                                                                                           
                                                                                                                                     
Vet inte varför, kan inte sluta tänka på dig.                                                
Du betyder fortfarande någonting,alltid.                                                        

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0