band of brothers

Är helt slut. har precis skrivit klart mitt personliga brev. nu ska Elina bara kolla igenom det och "godkänna" kolla om jag ska lägga till något eller ta bort ngt .
jag tycker det är jätte svårt att bara skriva posetiva grejer om sig själv,.
jag är bra på de, och jag älskar de,  jag kan de. jag är utbildad till de, jag har jobat med de, osv. ushh. hehe. men vem vet kanske får ett nytt jobb nu snart. och snart är det dags att söka sommarjobb om man inte får ett nytt jobb tills dess! Det går ju inte att vara vikarie hela livet. även om jag fast jag älskar att jobba  på dagiset.,

Ikväll blir det nog tidigt i säng. gick upp dygn tidigt, och gick och la mig as sent i natt. kollade på band of brothers
och det kanske blir ngr skickor ikväll med, men 20 timmar  lång är allt. så det får ta sin tid,
image210
Ska ut och gå med anna en liten sväng innan jag går hem,
Prata lite skit,

har ju vart ute redan med
Elina och Jannice, men då blev man så smutsig eftersom hundarna sprang omkring och hoppade i gegan :P
Det är skönt att umgås bara systrar sådär prata skit och  bubbla om allt och inget,
nu sitter jag här med
Nellie .Elina gick till tvättstugan och skulle slänga in lite tvätt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0