drömmar

Sitter och väntar på att Anna ska komma hem från sin praktik så hon kan ladda ner en låt till mig :)
har tänkt på den låten sedan i lördags. och jag vet inte vad Lennie har för nerladdningsprogram,

Hade värsta sjuka drömmen inatt, drömde om en gammal vän till mig, Vi satt och pratade gammla minnen på hennes bryga nere vid sjön, och så sa jag att jag saknade henne, och alla sjuka saker vi gjort tillsammans, och att hon var verkligen min bästa vän, haha,. men då sa hon att vi bara var kompisar på låsas, att jag skulle tänka på allt vi gjort och att allt hade en baktanke.
jag var jätte ledsen när jag vaknade.
wierd, wierd!!.  '
men sen hade jag också en till dröm men då var det flera med, och alla vart osams så det slutade med att alla jagade varandra med sax ,
total sjuka drömmar,
fler saker hände ju under drömmen. men så svårt att förklara,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0