"inget jätte snuskigt"

Sitter hemma hos Lennie. har ska bränna ngr filmer åt oss,
b.la I am Legend
S
en ska vi väl se om det finns ngt mer man kan se på :) hehe.
Just nu sitter Lennie och Ronny och spelar gitar hero 3.
och jag lyssnar på en underbar låt. ganska uttjatad. men underbar
Miss Blue :)Annars idag ska jag väl inet göra ngt speciellt. ska ut och springa sen.
B
örjar känna mig jätte duktig. är ute och springer varje dag ,.
I
går var jag helt slut när jag kom hem till Jonna, svetten bara ran och jag var illröd i ansiktet .
k
anske blir att jag springer förbi henne idag med. Sofia skulle dit idag också,. kanske blir en helkväll med kort tee och sexsnack :) haha.. kul att höra vad andra har gjort osv ..
Vi  tre har gjort ngt saker ihop för i tiden. b.la. en sak som har med en dildo att göra,,! Och jaaa. tro vad ni vill vi var ute med kläder på oss sen kan ni ha fantasier utöver de, inget jätte snuskigt iaf :P


image223

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0