inte visste om mig och hur jag förlorade

Sitter hemma hos tiina och markus =). var ju bara tvungen att räffa bebis :P
och guuuuud så söt han är lilla theo,
Annars idag har jag bara legat hemma, kollade klart på filmen Alexander som jag började kolla på i natt .
sen så ringde tiina och frågade om jag ville med och ut och gå, så vi har vart ute och pratat om allt möjligt bla sex och killar :P det var mycket du inte visste om mig och hur jag förlorade min oskuld :P

Nu ska jag kolla på outsider, premiär idag :) ska kolla på människor i sverige som lever på sopor
.


bye!

Kommentarer
Postat av: marina

jag är inte hundra men jag troooooor jag vet hur du förlorade den iaf? haha? eller? knasboll ;) miss you!

2008-01-09 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0