lär mig nya saker förvånandsvärt fort ;)

jag sitter hemma hos Jonna och Martin nu. martin jobbar och Jonna och jag ska fortsätta med mitt cv så ska hon själv också skriva ett :) när jag skickat iväg de ska jag  lägga ut och visa hur det se¨r ut. haha.. Älskar mitt personliga brav (A) haha..
och imorgon måste jag ringa runt till mina gammla jobb och fråga om jag kan ge ut dom som meriter så Andra kan ringa och kolla hur jag jobbar :P
Jag är stresstålig och lär mig nya saker förvånandvärt fort ;)

Ihelgen har jag inte gjort allt för mycket.. ute och gått och bara segat. Elina hade fest igår. men orkade inte gå dit själv, så ringde jonna men hon pratade i telefonen i över 2 timmar typ så jag struntade i det så jag stannade hemma,,

varför kan du inte höra av dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0