måste jag säga det till någon annan

Varför bryr hon sig? Kanske för att hon måste, något i henne driver henne till vansine.Allt hon råkar stöta på påminner om honom. Varför just honom? Kanske för att han påminner henne om någon eller något som hon vet att dom andra hon träffat inte har det där som vi kallar " Det lilla extra" . Om jag ber henne att inte tänka  på honom, vad är det då hon tänker på? Just det HONOM. kanske för att hon behöver, även om han är kaos kanske det är något bra för just allt annat i hennes liv är mycket mera än bara kaos.
Vem har sagt att den ända livet vi lever ska vara enkelt eller svårt? Livet behöver komplikationer, om just han är ett sådant är det bara Hon/han/DU som avgör, eller? Finns det en drivkraft i oss som bestämmer, eller är livet uppsatt att förr eller senare ska vi möta det små och stora hinderna som några utav oss kallar kaos! ? Jag eller du, han eller hon? Vi helt enkelt behöver detta, kanske leder det till något bra!!
Som du alltid sa till mig / Lindy der löser sig, det gör det alltid. /
Det var nog den ända sanningen du sa till mig, och nu måste jag säga den till någon annan,



kan blickar som glädjer en person, påverka och såra en annan?`

Varför startade jag den här bloggen? för att jag skulle kunna utrycka mig själv, men det kommer inte som det gjorde förr, men nu kanske det lättar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0