mat,kaffe,ut och gå

sitter hemma hos Anna just nu. vi har precis ätit och ska dricka kaffe och sedan ut och gå.l eller kaske går en sväng först och sen kaffe?

Fick ordning på bloggen förut. satt i 30 minuter. sen kom jag på vad jag skulle göra :P skönt att ha det gjort-.. så hade jag lite tråkigt där ett tag och tog ego bilder på mig själv,

I'm think of you,
Som monika och jag tyckte du är en ängel synd bara att du inte finns här längre,,



Anna och jag pratade om våran dröm som vi fortfarande vill ska slå in. men får se, Det gick ju nästan en gång men jag sumpade de som vanligt. sorry anna. men du har ju haft halva inne ngr gå´nger ..

     

image204

Kommentarer
Postat av: Andy

Riktigt söt :)

2008-01-03 @ 20:12:45
Postat av: Ida

Bra jobbat! :D Jag har inte vågat mig in i det där med att göra om bloggen, misstänker att allt kommer att försvinna.
Man tackar, man tackar. Det värmde.
Inte vad jag vet men han har en dotter. :P
Klart jag har, [email protected] (införskaffades när det var handboll som gällde)
Haha, ha det gött "kusin".

2008-01-03 @ 20:51:20
URL: http://wackyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0