smörgåstårtaaaaaaaaa

just nu är jag i himmelriket. sitter hemma hos anna ovanligt ;) men inte därför, utan jag äter smörgåstårtaaaaaa ,,
så jävla gott, Annas mamma sparade masser åt mig för hon vet hur mycket jag älskar hennes smörgås tårta. hon hade frågat Anna förut idag, Kommer Lindy?, och då hade anna svarat ja!, och då sa Lotta (annas mamma) va bra då får hon äta massor :P underbar människa va !?? hehe

Annars i helgen har jag inte gjort så mycket. var ute och festade igår med Anna och Jonna, det var jätte trevligt,
synd bara att Jonna gick hem. hon tyckte inte det var så värst roligt, eftersom anna och jag dansade näst intill hela tiden .,,
förlåt hooney .!

skulle ha färgat hennes hår idag egentligen. men hon är med sara och skulle ringa när hon hade gått hem. men hon har inte hört av sig än!;

Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0