ut och gå med Jonna :)

Sitter och muppar med Jonna,
Vi ska dricka lite tee innan vi går ut och går,

Annars idag har jag inte gjort så värst mycket. vaknade och tittade på ett avsnitt utav våra bästa år, som jag inte gjort på nästan över en vecka, sen så gick vi hem till Madelene och drack lite kaffe och fick lite mat :)
på vägen ditt träffade jag min fjortispappa som har fått lite 40års kris, han hade solat solarium, så han ska ha lite grund innan han åker till kanarieöarna på lördag, haha,,ORÄTTVIST

Nu kokar teet. ska dricka lite kanske man blir lite varm, är så jävla frysen utav mig,

R.I.P Heath Ledger

image219



Bye!!

Kommentarer
Postat av: Fia

hallå . vad det en av dem "snyggaste killarna" vi satt hemma hos mig och snacka om ??? Heheh ; P

2008-01-25 @ 08:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0