vanlig jävla tonfisk .........

Sitter hemma hos Lennie, kan inte sova! så jävla jobbigt. jag vill vara trött och sova, sova i flera flera timmar.
men får sitta här tills jag blir trött sen hem och sova,
Har vart med Elina hela hela dagen.
hahaha,. spelat kort i ngr timmar fram till nu. och till slut var vi så trötta på spelet att vi glömde bort masser
sen började vi prata om mat, så skulle jag säga att jag var sugen på en vanlig jävla tonfisk pizza, men råkade säga att jag var sugen på en vanlig jävla tonfisk fitta :P hahahaha.. vi låg istort sätt på golvet och garvade,
Så lite magmuskler har tränats idag :)
Elina och jag har nog aldrig tråkigt när vi umgås. plus att man kan prata om vad som helst med henne.

Imorgon/idag blir det lungt tror jag. har lust med en riktig soffar dag imorgon. mjukis byxor och barfota och inget smink. så det är nog mitt schema imorgon,
se om du vill att jag ska komma.

God Natt. Bye!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. Vem är -du- då ? ;) Love you

2008-01-18 @ 09:14:56
URL: http://almabonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0