We're caught in a trap

Nu är vi vakna, Var uppe vid 7:00 förut fy fan vad zombie jag är Kom på mig själv när vi nästan var i näffstorp att jag satt och bubbla om ingenting egentligen pratade bara för att prata,,

nu har jag verkligen vaknat till sitter här med Anna och lyssnar på Amandas version utav suspicious minds
Finns inte ord för hur mycket jag älskar den låten och framför allt med henne, och all hennes musik. hennes röst.
i'm in love,

We're caught in a trap
I can't walk out
Because I love you too much baby

Why can't you see
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?

We can't go on together
With suspicious minds
And we can't build our dreams
On suspicious minds

Here we go again
Asking where I've been
You can't see these tears are real
I'm crying

Oh let our love survive
Or dry the tears from your eyes
Let's don't let a good thing die

When honey, you know
I've never lied to you
Mmm yeah, yeah

We're caught in a trap
I can't walk out
Because I love you too much baby




Idag ska jag hjälpa Anna i stallet hon har ont i kroppen, jag med egentligen men kul för henne med sällskap och så går det ju fortare, sen vii jag åka pulka, de är så roligt vi ska fråga Ronny, men han kan säkert inte slita sig från sitt nya sp+el ;) hehee,, Filmen Igår - Material grils, den var riktigt bra faktiskt, Fylld utav kärlek =P pinsamma händelser roliga händelser ja allt en riktig tjejfilm, framför allt en LINDY&ANNA film, We're caught in a trap


image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0