absolut inte vill

trøtt trøtt.. hehe. Plus att jag inet mår sådær jætte bra heller!
sitter och lyssnar på min och Jannices låt. Somewhere over the rainbow :)
Christian och Martina kom just tillbaka från en topp tur, Monika logger hemma och sover . Har vart sjælv heladagen .Har faktiskt gått jævligt bra, med tanke på hur jag mår. ær svimfærdig och yr svettas och helt mør i kroppen ont magen och huvudværk ;) en bra blandning..

Ikvæll blir det inte alls mycket aktiviteter. kænner bara før att lægga mig ner och blunda och sova tills næsta torsdag så jag snart ær hemma i Finspång. och pussasokramas med min familj och vænner. Har en annan sak att ta itu med innan jag åker tillbaka till Norge igen, vilket jag ABSOLUT inte vill!!!!!

Bye!




Kommentarer
Postat av: Tiina

Hämta dina sista saker hos ronny? Är det det du absolut inte vill göra?

2008-07-27 @ 10:57:04
Postat av: sandra

Då måste vi ses gumman <3 va är det du inte vill göra? :/ miss you!

2008-07-28 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0