And I love it

Jobb jobb jobb :) And i love it!

Tiina saknar dig som fan också. har ju skrivit om dig i min blogg . det vet du!: men vi har væl inte ngn speciell låt tillsammans. ..



Igår kvæll så åkte vi upp till hotellet Skarsnuten. dær Christian jobbar. oh gud vilken god mat vi fick
Sen så stannade jag kvar och væntade på Christian , vi skulle ut och gå, trodde jag ; ). Han vænner Anna och hennes sambo skulle med och dom sprang, shit vilken kondition dom har, sen så styrketrænade vi, eller ja dom. jag gjode bara fram och bak lår och rumpa : ). Sen bastade Christian och jag,, Det var evigheter sedan jag bastade. heeeelt UNDERBART.
Sen så skulle Christian och jag æntligen kolla på en film , som vi sagt att vi ska se hur længe som helst. men vi kollade kanske bara 20 minuter sen låg Christian och sov. så jag sov øver på hotellet så kærde han hem mig 6 i morse .

Skriver mera senare Aaron tjatar på mig om att han ska ha datorn, så ska væl dela med mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0