elakt men jævligt roligt

Just nu sitter jag på cafet och pratade just med Jonna i telefonen. Alltid så glad nær jag pratar med henne :) Hon ær en sådan underbar væn :) Love you girl
Annars idag har jag inte gjort mycket. kom till cafet runt 9. och stængde det vid 1 :-s Men det var inga kunder knappt idag. beror på vædret, alla ær væl ute i bergen och vandrar och sysslar med massa annat en sådan dag som denna! Sen så gick Christian och jag  och åt på Kokken kroken. (olika stavelser varje dag) efter de så gick vi hem , Monika sov, då passade Christian och jag på och jævlades med henne, hælde vatten på henne ; ) elakt med jævligt roligt. Sedan la vi oss ute på græset och solade ett tag tills det blev tråkigt så væckte vi Monika och satt och pratade i soffan, och vid halv 3-3 så åkte Christian till jobbet . Monika och jag kollade på film sen så gick hon till jobbet och jag gick hit.

M
en ska stæda lite sedan hem och kolla klart på filmen The water horse :)

miss you my people.
Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0