Før att vara førsta gången

Sitter hær återigen. Samtidigt som jag ær vældigt trøtt och seg så ær jag pigg och glad!
Percis ætit upp frukosten..

Christian och jag gick upp 0715 i morse klædde på oss och gick ut i skogen ( bergen ) Ær helt slut i rumpa och lår. Men det gick bra tycker jag, Før att vra førsta gången jag gick så fort nær det var så brant .. =)

Har inte så mycket att skriva idag om jag ska vara ærlig. men nu vet ju hur jag ær. jag ær inte så pratglad ( skrivglad) på dagarna det mesta kommer på kvællarna!
Funderar på att antingen stanna kvar efter vi stængt eller gå hit senare ikvæll och bara sitta vid en dator.  Eller så drar jag med Tomas och Lisa ut på en tur. Aaron Christians lillebror ær hundvakt åt en jætte jætte gullig Amstaff. Chabo (stavas)?
kan ta med honom ut i skogen kanske. om jag inte går vilse!!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0