Førsta dagen i Norge

Nu sitter jag hær på Caffet dær jag ska jobba litegrann, Just nu ær det jætte lungt,  Några trevliga herrar sitter 2 meter ifrån mig och pratar. førstår væl kanske lite mera æn hælften : ). Tror nog det kommer att gå jætte bra det hær, Trivs som det ær just nu. Tomas och Lisa ær værldstrevliga. plus Lille Aaron också.
Tomas  var nyss ute och visa mig bergen, Åhh min gud vad vackert det dær. skyhøga berg med vattenfall. i love it!!

Anna førlåt mig før att jag inte hørde av mig nær jag kom hem. vi var væl hemma vid halv 1 i natt!
Jonna førlåt mig før att vi inte sågs ngt mera.

Elina Nellie och alla er kommer sakna er grymt mycket. men hørs ju på telefonen!


Bye!!




Kommentarer
Postat av: Anna

inte hela världen gumman. bara du har det bra =)

2008-07-07 @ 15:38:34
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0